Skomputeryzowany tester uniwersalny JBT-1

OFERTA NIEAKTUALNA

  • Przystosowany do badania części.
  • Do testowania rozruszników 12/24 V, alternatorów i akumulatorów*
  • Automatycznie testuje alternatory i rozruszniki na podstawie numeru katalogowego lub zastosowania, zapewniając graficzną sygnalizację błędów oraz rozbudowaną tabelę wyników.
  • Silnik o stałej prędkości o mocy 1 KM ze zmiennym kierunkiem obrotów i stałym obciążeniem.
  • Współpraca z komputerem PC z systemem operacyjnym Windows XP i ekranem dotykowym.
  • Solidna konstrukcja modułowa dla łatwego serwisu, jeden moduł do sterowania i pomiarów.
  • Testuje nowoczesne „inteligentne alternatory”, które komunikują się z komputerem pokładowym pojazdu.
  • Wbudowany oscyloskop do sprawdzania diod prostowniczych alternatora oraz sprawdzania stanu i wykrywania usterek stojana.
  • Kompletne badanie funkcji alternatora i regulatora.
  • Wydruki raportów z badania na standardowej drukarce kompatybilnej z systemem Windows, możliwość dostosowania do MS Excel.
  • Obrazkowe instrukcje „krok po kroku”.
  • Komputerowo sterowane zmienne napięcie rozrusznika, sprawdzanie działania zespołu sprzęgającego z programowanym napięciem.
  • Sprawdzanie komponentów rozrusznika pod obciążeniem dynamicznym z czujnikiem prędkości.
  • Pomiar spadku napięcia cewki zespołu sprzęgającego, prądu trzymania, sprawdzanie połączenia zębnika z napędem.
  • Gwarancyjne dane statystyczne.
  • Prosta i bezpieczna obsługa dzięki pokrywie z obwodem blokad.
  • Prosty przekaz specyfikacji diagnostycznych przez Internet lub złącznie USB, pamięć flash. Specyfikacje dla bezpieczeństwa można szyfrować.
  • Lokalizacja oprogramowania dla innych języków.
  • Czytnik kodów paskowych

W komplecie uniwersalna wiązka i zestaw typowych wtyków.

Napięcie wyjściowe 0 – 16 Volt
(24V optioneel)
Prąd upływowy alternatora 1 – 100 mAmp
Napięcia cewki zespołu sprzęgającego 0 – 5 Volt
Automatyczne sprawdzanie zacisków
Pamięć o pojemności równej pamięci komputera PC
Prąd biegu jałowego rozrusznika 0 – 150 Amp
Prąd zespołu sprzęgającego 0 – 100 Amp
Prędkość biegu jałowego rozrusznika przez czujnik prędkości