OFERTA NIEAKTUALNA
- Przystosowany do badania części.
- Do testowania rozruszników 12/24 V, alternatorów i akumulatorów*
- Automatycznie testuje alternatory i rozruszniki na podstawie numeru katalogowego lub zastosowania, zapewniając graficzną sygnalizację błędów oraz rozbudowaną tabelę wyników.
- Silnik o stałej prędkości o mocy 1 KM ze zmiennym kierunkiem obrotów i stałym obciążeniem.
- Współpraca z komputerem PC z systemem operacyjnym Windows XP i ekranem dotykowym.
- Solidna konstrukcja modułowa dla łatwego serwisu, jeden moduł do sterowania i pomiarów.
- Testuje nowoczesne „inteligentne alternatory”, które komunikują się z komputerem pokładowym pojazdu.
- Wbudowany oscyloskop do sprawdzania diod prostowniczych alternatora oraz sprawdzania stanu i wykrywania usterek stojana.
- Kompletne badanie funkcji alternatora i regulatora.
- Wydruki raportów z badania na standardowej drukarce kompatybilnej z systemem Windows, możliwość dostosowania do MS Excel.
- Obrazkowe instrukcje „krok po kroku”.
- Komputerowo sterowane zmienne napięcie rozrusznika, sprawdzanie działania zespołu sprzęgającego z programowanym napięciem.
- Sprawdzanie komponentów rozrusznika pod obciążeniem dynamicznym z czujnikiem prędkości.
- Pomiar spadku napięcia cewki zespołu sprzęgającego, prądu trzymania, sprawdzanie połączenia zębnika z napędem.
- Gwarancyjne dane statystyczne.
- Prosta i bezpieczna obsługa dzięki pokrywie z obwodem blokad.
- Prosty przekaz specyfikacji diagnostycznych przez Internet lub złącznie USB, pamięć flash. Specyfikacje dla bezpieczeństwa można szyfrować.
- Lokalizacja oprogramowania dla innych języków.
- Czytnik kodów paskowych
W komplecie uniwersalna wiązka i zestaw typowych wtyków.
Napięcie wyjściowe | 0 – 16 Volt (24V optioneel) |
Prąd upływowy alternatora | 1 – 100 mAmp |
Napięcia cewki zespołu sprzęgającego | 0 – 5 Volt |
Automatyczne sprawdzanie zacisków | |
Pamięć o pojemności równej pamięci komputera PC | |
Prąd biegu jałowego rozrusznika | 0 – 150 Amp |
Prąd zespołu sprzęgającego | 0 – 100 Amp |
Prędkość biegu jałowego rozrusznika przez czujnik prędkości |