Skomputeryzowany tester uniwersalny JBT-6

OFERTA NIEAKTUALNA

Tester umożliwia szybkie sprawdzenie: alternatorów, rozruszników i akumulatorów*
JBT-6 jest skomputeryzowanym testerem do szybkiego, precyzyjnego badania i diagnostyki, zapewniającym wydruki z wynikami testów.

  • Przystosowany do testowania w magazynach i warsztatach naprawczych.
  • Sprawdza urządzenia zasilane prądem o napięciu 12, 24 i 32 V.
  • Silnik o mocy 7,5 KM o zmiennej prędkości – badanie pod rzeczywistym obciążeniem.
  • Sterowanie komputerem z systemem operacyjnym Windows.
  • Testuje nowoczesne „inteligentne alternatory”, które komunikują się z komputerem pokładowym pojazdu.
  • Wbudowany oscyloskop do sprawdzania diod prostowniczych alternatora oraz sprawdzania stanu i wykrywania usterek stojana.
  • Wydruki raportów z badania oraz charakterystyki pracy alternatora, możliwość dostosowania raportów do formatu MS Excel.
  • Obciążenie prądem 10–24 V, 220 A, sterowane komputerem.
  • Sprawdzanie komponentów rozrusznika pod obciążeniem dynamicznym z czujnikiem prędkości.
  • Obrazkowe instrukcje „krok po kroku”.
  • W komplecie uniwersalna wiązka i zestaw typowych wtyków.
  • Badanie alternatorów w trybie ręcznym, w trybie automatycznym, na podstawie numeru katalogowego, poszerzony zakres wyświetlania wyników w trybie szczegółowym.
  • Prosta i bezpieczna obsługa.
  • Pomiar spadku napięcia cewki zespołu sprzęgającego, prądu trzymania, sprawdzanie połączenia zębnika z napędem.
  • Przenoszenie specyfikacji testowych do innych urządzeń przez Internet.
  • Testowanie akumulatorów pod obciążeniem i otrzymywanie oceny jakości na podstawie porównania z CCA i rezystancją wewnętrzną.
  • Lokalizacja oprogramowania dla innych języków.
Napięcie wyjściowe 0–50 V Rezystancja wewnętrzna akumulatora 0–15 mΩ*
Prąd alternatora 1–220 A Pamięć o pojemności równej pamięci komputera PC  
Prąd upływowy alternatora 1–100 mA Prąd biegu jałowego rozrusznika 0–300 A
Napięcie stojana 0–50 V Prąd zespołu sprzęgającego 0100 A
Automatyczne sprawdzanie zacisków   Prędkość biegu jałowego rozrusznika przez czujnik prędkości  

* Funkcja testowania akumulatora jest opcjonalna